Jak utworzyć skrócony link do wystawiania opinii Twojej...

Opinie w Google to najszybszy i najprostszy sposób weryfikacji Twojej marki przez potencjalnych klientów, dlatego pozytywne recenzje i ich liczba w wizytówce Google stanowią podstawę budowania wizerunku każdej firmy w Internecie. Musisz mieć świadomość, że znaczna część klientów będzie sugerować się tymi danymi przed dokonaniem swojego wyboru. Stwórz skrócony link do swojej wizytówki w Google i zachęć użytkowników do wystawienia opinii.

Narzędzia marketingowe i automatyzacja w e-commerce

Zobacz kurs

Kurs E-marketingu - podstawy reklamy internetowej

Zobacz kurs

Kurs E-commerce od podstaw - jak sprzedawać w internecie

Zobacz kurs

Jak stworzyć bezpośredni link do wystawienia opinii w Google? To proste!

Na początku zaloguj się na swoje konto Google Moja Firma. Z listy zweryfikowanych firm wybierz tę, do której chcesz utworzyć skrócony link. W kolejnym kroku znajdź sekcję Uzyskaj więcej opinii widoczną na zdjęciu poniżej i kliknij Wyślij formularz


W tym samym widoku otworzy się okienko informacyjne z Twoim skróconym linkiem, który ułatwi i przyspieszy proces napisania opinii przez Twoich klientów. Udostępnij go w swoich kanałach social media np. na profilu firmy na Facebook'u, Twitterze.

Dobrą strategią jest również umieszczenie odnośnika z linkiem w wiadomości mailowej dotyczącej szczegółów zamówionego produktu. Musisz wiedzieć, że nie każdy klient od razu decyduje się na podzielenie swoją opinią, dlatego warto przypomnieć mu o tym po kilku dniach od dokonania zakupu.