Premiera: Kurs Excel dla pracowników administracji


Kurs Excel dla pracowników administracji

Poznaj przydatne funkcje Excela podczas pracy z arkuszami w urzędach, sekretariatach, recepcjach i innych ośrodkach administracji. Opanuj ważne funkcje i formuły, tabele przestawne, wykresy. Dowiedz się więcej




Pracujesz w biurze, sekretariacie lub recepcji? Ciągle masz do czynienia z danymi osobowymi, umowami, rachunkami i innymi dokumentami, którymi zarządzasz w Excelu? Stresujesz się na samą myśl o tym, że musisz wykonać jakieś obliczenia właśnie w Excelu?

Po tym szkoleniu to się zmieni, a Ty w końcu przestaniesz bać się pracy w arkuszu kalkulacyjnym. Przedstawiamy naszą najnowsza premierę: Kurs Excel dla pracowników administracji.

Umiejętność dobrej organizacji danych wymaga znajomości wielu narzędzi Excela i właśnie dlatego w tym kursie, poza podstawową obsługą programu i wykonywaniem obliczeń, poznasz też wiele przydatnych funkcji i rozwiązań, które sprawią, że żadne zadanie w arkuszu nie będzie Ci straszne.

Na początku skupisz się m.in. na funkcjach z kategorii data i godzina, które pozwolą Ci na sprawne zarządzanie czasem. Opanujesz mnóstwo przydatnych narzędzi, m.in. formatowanie warunkowe, dzięki któremu łatwo wyróżnisz kluczowe informacje, takie jak np. zbliżające się terminy.

Nie zabraknie też funkcji tekstowych, które pozwolą na wychwycenie istotnych danych z komórek bez konieczności ręcznego przepisywania wartości. Poznasz również narzędzia do sprawdzania poprawności danych.

Dowiesz się też, jak chronić arkusze, by osoby niepowołane nie mogły edytować czy kopiować z nich danych. Pokażę Ci, jak wykorzystać filtrowanie zaawansowane i sortowanie niestandardowe, które pozwolą Ci wyciągnąć ważne informacje bez konieczności ich edycji.

Przyjrzysz się również pracy z tabelami przestawnymi, które umożliwią szybką organizację i podsumowanie danych. Nauczysz się, jak prawidłowo drukować raporty tak, żeby były czytelne i zawierały dokładnie to, co miało się na nich znaleźć.

To tylko kilka przykładów narzędzi, które poznasz w trakcie kursu. Dodatkowo do każdej lekcji otrzymasz pliki z ćwiczeniami do samodzielnego przerobienia. Da Ci to pewność opanowania materiału w praktyce, a nie w teorii.

W materiałach do kursu znajdziesz również sporo gotowych szablonów, które możesz niemal od razu wykorzystać w swojej pracy. Wystarczy tylko podstawić swoje dane. Jeżeli masz już dość stresu z powodu Excela, chcesz podnieść swoje kompetencje z pracy w arkuszu, to ten kurs będzie świetnym wyborem. Do zobaczenia!

Kurs prowadzi Natalia Krawczycka, Specjalistka Microsoft Excel, która od wielu lat prowadzi szkolenia z obsługi Excela m.in. wśród pracowników biurowych. Autorka kursu dobrze zna problemy, z jakimi na co dzień zmagają się osoby pracujące w Excelu.


Kurs Excel dla pracowników administracji

Poznaj przydatne funkcje Excela podczas pracy z arkuszami w urzędach, sekretariatach, recepcjach i innych ośrodkach administracji. Opanuj ważne funkcje i formuły, tabele przestawne, wykresy. Dowiedz się więcej