Premiera: Google Ads - strategie i techniki optymalizacji kampanii
Znasz to uczucie, kiedy kampania niby działa, ale wyniki są nijakie? Klient czeka na sprzedaż i leady, ty siedzisz w panelu, patrzysz na ROAS i masz wrażenie, że czegoś nie widzisz? Czujesz, że kampanie mają potencjał na lepsze wyniki, ale nie masz pomysłu jak je usprawnić?
W kursie “Google Ads - strategie i techniki optymalizacji kampanii” dowiesz się jak naprawdę czytać dane i podejmować decyzje, które mają sens. Jak dobrać typ kampanii do celu? Bo to, że wszyscy robią te maksy wcale nie znaczy, że Ty też musisz. Ale jeżeli już to robisz, masz wyniki i dane.
Zobaczysz jak wykryć, gdzie uciekają pieniądze i jak skalować, ale wtedy, kiedy są na to dane - nie nadzieje i przypuszczenia. Po tym kursie Twoje kampanie zdecydowanie zaczną przynosić lepsze rezultaty.
Szkolenie prowadzi Paweł Słoma - specjalista performance marketingu, Head of Ads w agencji realizującej setki kampanii w ciągu roku. Ma ponad pięć lat doświadczenia w Google Ads i Meta Ads, wspiera marki e-commerce, B2B i B2C. Prowadzi audyty, układa strategie i wdraża kampanie dopasowane do etapu rozwoju firmy. Najlepiej czuje się tam, gdzie są liczby i automatyzacja, bo to one prowadzą do wyników.
Opublikowane 26 sierpnia 2025 r. w kategorii: Biznes i marketing
ŚCIEŻKA KARIERY
Twórz atrakcyjne i funkcjonalne strony internetowe z użyciem nowoczesnych technik. Opanuj kluczowe podstawy, niezbędne narzędzia i zacznij tworzyć wspaniałe strony! Dowiedz się więcej