Logo
Hamburger icon Close icon
Go to top
WYNIKI WYSZUKIWANIA:
Premiera: Kurs Optymalizacja kampanii marketingowych w praktyce

Premiera: Kurs Optymalizacja kampanii marketingowych w praktyce


Kurs Optymalizacja kampanii marketingowych w praktyce

Naucz się optymalizować swoje działania reklamowe, zwiększ konwersję i zyski z e-commerce. Dowiedz się jak efektywnie wydawać budżety na e-marketing. Dowiedz się więcej




Chciałbyś poprawić skuteczność swoich kampanii marketingowych? Zastanawiasz się jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym nie podnosząc budżetów na reklamę? A może czujesz, że przepalasz budżet i chciałbyś zacząć lepiej zarządzać swoimi kampaniami? W takim razie pewnie zainteresuje Cię nasza najnowsza premiera: Kurs Optymalizacja kampanii marketingowych w praktyce.

W tym kursie dowiesz się jak optymalizować działania marketingowe w e-commerce. Na samym początku poznasz działania, które możesz podjąć zanim w ogóle zajmiesz się własnym sklepem. Dowiesz się jak działa i jak zoptymalizować wizytówkę google oraz w jaki sposób możesz wykorzystać do swoich celów grupy na Facebooku.

Zagłębisz się w temat landing pages. Poznasz dobre praktyki, związane z dobieraniem skutecznych nagłówków i przycisków call to action tak, aby właśnie strony lądowania spełniły Twoje potrzeby. Nauczysz się również jak za pomocą landing page wdrożyć “strefę niskich cen”, która będzie dostępna dla klienta tylko i wyłącznie po podaniu adresu e-mail.

A jeśli przy adresach e-mail jesteśmy, to dowiesz się, w jaki sposób optymalizować bazę odbiorców, którą być może już posiadasz, a jeśli nie, to w jaki sposób możesz tą bazę maili zebrać. Poznasz również bardziej zaawansowane działania na mailowych bazach np. kolejkę maili, którą będziesz mógł wdrożyć w momencie, kiedy ktoś zapisze się, chociażby po Twojego darmowego ebooka.

Jeśli już jesteśmy przy ebookach, to dowiesz się, w jaki sposób będziesz mógł stworzyć taki automat, który będzie wysyłał odpowiednie treści po zapisie przez wspomniany wcześniej landing page.

W kursie dowiesz się również sporo o marketingu treści. Nauczysz się co i w jaki sposób możesz publikować. Zobaczysz czym jest recykling treści, który jest dziś bardzo ważny. Nikt nie powiedział, że raz stworzony film czy raz napisany artykuł nie może zostać przekonwertowany na inną formę i wypuszczony ponownie.

Na sam koniec poznasz zaawansowane możliwości platform social media i platform reklamowych właśnie w tych social media. Dowiesz się jak reklamować się z powodzeniem i nauczysz się co nieco o zaawansowanym remarketingu. W kursie znajdziesz informacje o tym, w jaki sposób poustawiać zdarzenia niestandardowe w pixelu Facebooka, jak odzyskiwać porzucone koszyki i wiele, wiele więcej. Do zobaczenia w kursie!

Kurs prowadzi Adam Bakalarz, Specjalista ds. digital marketingu, który na co dzień zajmuję się pomaganiem firmom w zwiększaniu obrotu i zdobywaniu nowych klientów.


Kurs Optymalizacja kampanii marketingowych w praktyce

Naucz się optymalizować swoje działania reklamowe, zwiększ konwersję i zyski z e-commerce. Dowiedz się jak efektywnie wydawać budżety na e-marketing. Dowiedz się więcej



Opublikowane 11 marca 2022 r. w kategorii: Biznes i marketing


ŚCIEŻKA KARIERY
Users icon 13130 uczestników
Watch icon 79 godzin
Video icon 708 wykładów

Twórz atrakcyjne i funkcjonalne strony internetowe z użyciem nowoczesnych technik. Opanuj kluczowe podstawy, niezbędne narzędzia i zacznij tworzyć wspaniałe strony! Dowiedz się więcej

Interesują Cię nowe technologie?

Zapisz się do naszego newslettera!