Logo
Hamburger icon Close icon
Go to top
WYNIKI WYSZUKIWANIA:
Premiera: Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Premiera: Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów


Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dowiedz się więcej




Każdego dnia masz kontakt z klientami? Wysyłasz do nich maile, rozmawiasz telefonicznie lub face to face? Musisz radzić sobie z trudnymi, stresującymi sytuacjami? To nie łatwe zadania, ale to właśnie od Ciebie zależy, czy klient poczuje się zaopiekowany, poleci Twoją firmę i wróci do Ciebie, czy wybierze konkurencję lub napisze negatywny komentarz.

Jeżeli zależy Ci na tym, aby odpowiednia obsługa pomagała utrzymywać obecnych klientów i zdobywać nowych, to ten kurs profesjonalnej obsługi klienta jest dla Ciebie! Dowiesz się z niego, jak skutecznie budować trwałe i pozytywne relacje z klientami. Poznasz zasady profesjonalnego zachowania i etykiety podczas komunikacji telefonicznej, mailowej czy spotkań na żywo.

Zrozumiesz, skąd biorą się trudne momenty w obsłudze klienta, jak ich unikać, a w razie potrzeby skutecznie rozwiązywać skargi niezadowolonych, roszczeniowych, a czasem wręcz agresywnych klientów. Poznasz największe błędy w komunikacji z nimi i dowiesz się, jak ich nie popełniać. Nauczysz się trudnej sztuki negocjacji, bycia bardziej asertywnym, ale też empatycznym. Poznasz również techniki radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.

Ten kurs, to niezastąpiona pomoc dla każdego pracownika działu sprzedaży, obsługi klienta, managera, który działem zarządza czy właściciela małej firmy. Jeżeli zależy Ci na tym, by Twój kontakt z klientem był profesjonalny, to widzimy się podczas kursu. Do zobaczenia!

Szkolenie prowadzi Mariusz Kędzierski, coach, który od lat pomaga firmom rozwijać kompetencje ich sprzedawców, handlowców i pracowników biura obsługi klienta. Autor kursu doradza zarówno korporacjom działającym B2B, jak i małym, lokalnym firmom.


Kurs Profesjonalna obsługa klienta - techniki komunikacji i rozwiązywania problemów

Zadbaj o najwyższy standard obsługi klientów w Twojej firmie. Opanuj sztukę komunikacji, naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, buduj z nimi relacje i naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dowiedz się więcej



Opublikowane 2 września 2024 r. w kategorii: Biznes i marketing


ŚCIEŻKA KARIERY
Users icon 13130 uczestników
Watch icon 79 godzin
Video icon 708 wykładów

Twórz atrakcyjne i funkcjonalne strony internetowe z użyciem nowoczesnych technik. Opanuj kluczowe podstawy, niezbędne narzędzia i zacznij tworzyć wspaniałe strony! Dowiedz się więcej

Interesują Cię nowe technologie?

Zapisz się do naszego newslettera!