Jak utworzyć skrócony link do wystawiania opinii Twojej firmy w wizytówce Google?
Opinie w Google to najszybszy i najprostszy sposób weryfikacji Twojej marki przez potencjalnych klientów, dlatego pozytywne recenzje i ich liczba w wizytówce Google stanowią podstawę budowania wizerunku każdej firmy w Internecie. Musisz mieć świadomość, że znaczna część klientów będzie sugerować się tymi danymi przed dokonaniem swojego wyboru. Stwórz skrócony link do swojej wizytówki w Google i zachęć użytkowników do wystawienia opinii.
Jak stworzyć bezpośredni link do wystawienia opinii w Google? To proste!
Na początku zaloguj się na swoje konto Google Moja Firma. Z listy zweryfikowanych firm wybierz tę, do której chcesz utworzyć skrócony link. W kolejnym kroku znajdź sekcję Uzyskaj więcej opinii widoczną na zdjęciu poniżej i kliknij Wyślij formularz
W tym samym widoku otworzy się okienko informacyjne z Twoim skróconym linkiem, który ułatwi i przyspieszy proces napisania opinii przez Twoich klientów. Udostępnij go w swoich kanałach social media np. na profilu firmy na Facebook'u, Twitterze.
Dobrą strategią jest również umieszczenie odnośnika z linkiem w wiadomości mailowej dotyczącej szczegółów zamówionego produktu. Musisz wiedzieć, że nie każdy klient od razu decyduje się na podzielenie swoją opinią, dlatego warto przypomnieć mu o tym po kilku dniach od dokonania zakupu.
Opublikowane 29 lipca 2021 r. w kategorii: Tips&Tricks
ŚCIEŻKA KARIERY
Twórz atrakcyjne i funkcjonalne strony internetowe z użyciem nowoczesnych technik. Opanuj kluczowe podstawy, niezbędne narzędzia i zacznij tworzyć wspaniałe strony! Dowiedz się więcej